احادیث و روایات مذهبی

روایت مذهبی شیعه

احادیث و روایات مذهبی

روایت مذهبی شیعه

طراحی سایت در اصفهان

طراحی سایت اصفهان

 

شما به احتمال زیاد با جست و جوی کلمات کلیدی طراحی سایت در اصفهان ، طراحی سایت اصفهان ، طراحی سایت در استان اصفهان ، شرکت طراحی سایت در اصفهان ، بهترین شرکت طراحی سایت در اصفهان و شرکت طراحی وب سایت در اصفهان به سایت پدیده تجارت مرسید. بنابراین، تمایل دارید برای کسب و کار خود در اصفهان یک سایت حرفه ای داشته باشید یا شاید یک سایت برای کسب و کار خود دارید و نیاز به طراحی مجدد آن دارید. مطمئن باشید از آمدن به این سایت و اعتماد به شرکت طراحی سایت اصفهان پدیده تجارت پشیمان نخواهید شد.

شرکت طراحی سایت اصفهان

در ابتدا باید بگوییم طراحی سایت اصفهان به عنوان یکی از اساسی ترین قدم ها برای ورود به دنیای دیجیتال مارکتنیگ است و پلی را میان شما و دنیای دیجیتال می سازد. در واقع، برای راه اندازی شعبه آنلاین کسب و کارتان در اصفهان ، طراحی سایت اولین و مهم ترین مرحله می باشد که بایستی بر اساس فرهنگ بومی اصفهان و همچنین تجربه کاربری مناسب جهت دسترس پذیر بودن بیش تر برای کاربران انجام شود. جذب کاربران در صورتی انجام می گیرد که طراحی سایت خلاقانه و با امکانات فراوان و خدمات مورد نیاز مخاطب عرضه گردد.

 

 

طراحی سایت در اصفهان با پدیده تجارت :



کلیه سایت های طراحی شده توسط پدیده تجارت  در بهترین سرور های دنیا میزبانی خواهند شد

سایت شما به صورت 24 ساعته توسط یک تیم متخصص مانیتورینگ خواهد شد. پس با قطعی سایت خداحافظی کنید

به سادگی و در عین حال پیشرفتگی تمام سایت خود را مدیریت کنید و مطلب و عکس و . . . ارسال کنید

با هک شدن و یا ضعف های امنیتی در سایت خود خداحافظی کنید!

سایت شما در تمامی مرورگر ها و اندروید و . . . به صورت استاندارد مشاهده خواهد شد

تماس با ما : 0913-107-556-1

شرح و تفسیر ۳ حدیث از امام موسی کاظم(ع)

در روزگار هارون عباسی، وقتی امام حق‌ و حقیقت، زندانی است، یعنی عهد «پاکی و حقیقتِ در محبس» است تا او را هر گونه که‌ بخواهند به مردم معرفی می‌کنند.

 

 

متن زیر یادداشتی است که نصرالله حکمت استاد فلسفه و عرفان اسلامی دانشگاه شهید بهشتی به مناسبت میلاد امام کاظم(ع) با تفسیر سه حدیث از آن بزرگوار نوشته است:

میلاد امام موسی کاظم(ع) بر بر همهٔ کسانی که حقیقت را حتی اگر در زندان باشد، می‌شناسند و از آن فرار نمی‌کنند و با فرار خود قفلی‌ دیگر بر محبس حقیقت نمی‌زنند، مبارک باد.

در ادامه تفسیر سه حدیث از آن امام همام از نظر شما می گذرد:

حدیث اول:

امام کاظم (ع) که درود خدا بر او باد، فرمود: مَن لَم یَجِد لِلاِسائة مَضَضا، لم یکُن عنده لِلاِحسانِ موقعٌ. (میزان الحکمة، ج ۲، ص ۸۵۲)

هرکس از درد بدی کردن نسوزد، نزد او خوبی کردن جایگاهی ندارد. «مَضَض» یعنی درد جانکاه، دردی که کسی تاب آن را نیاورد، دردی که شدت آن، جان را بسوزاند.

خوبی کردن به دیگران و رفتار زیبا و نیک داشتن، البته بسیار پسندیده است، اما سخن در این است که رفتار نیک، در صورتی استمرار دارد که از جان «نیک انسان» بجوشد و جریان یابد. از چنان انسانی، ما همیشه و در همه جا انتظار خوب بودن و خوبی کردن داریم؛ چرا که خوبی کردن و نیک رفتاری نزد او مرتبه و جایگاه خاص خود را دارد و بر اثر ملاحظات ویژه، یا ریاکاری و ظاهرسازی نیست. به عبارت دیگر، رفتار نیکوخوی و خصلت چنان انسانی است.

سخن امام این است که چنان خصلتی، مولود بیزاری از بدی و بدرفتاری است. انسان شریف و نیک‌رفتار، از دیدن بدی‌ها و بدرفتاری‌ها، احساس دردی جانسوز می‌کند چندان که تاب تحملش را ندارد.

اگر کسی، از دیدن بدرفتاری دیگران، یا از رفتار بد خود، آزرده و دردمند نشود و بدی را مصیبتی دردآور نداند، در واقع باید از این راه، نشانه شناسی کند و به شناخت خودش نزدیک تر شود و دریابد که هنوز خوبی کردن و «نیکْ انسان» بودن در جان او ننشسته است؛ باید تمرین کند و به جائی رسد که از بدی و بدرفتاری، آزرده و ملول و دردمند گردد.

حدیث دوم:

امام کاظم که درود خدا بر او بادا فرمود: دلیلُ العاقلِ التَّفکٌرُ و دلیلُ التَّفکرِ الصَّمْت (میزان الحکمة، ج ۵، ص ۲۲۰۴)

اندیشیدن، راهنمای خردمند است و سکوت، راهنمای اندیشیدن. در این کلام کوتاه چهار کلمه آمده که در بارهٔ هر یک از آن‌ها، یک دنیا حرف و سخن هست: ۱. دلیل، ۲. عاقل، ۳. تفکر، ۴. صمت (سکوت)

سه کلمهٔ نخست، از پربسامدترین کلمات در زبان آدمیان است؛ و کلمهٔ چهارم، با بسامدی بسیار پائین، گهگاه لابلای کلمات دیگر بکارمی‌رود و نکتهٔ ظریف این است که بکاربردن کلمهٔ «سکوت»، ضد سکوت است.

این کلام شگفت‌انگیز - که علاوه بر عمق معنایش، در کلماتش نیز چینش عجیبی به چشم می‌خورد - از نظر این جانب، در چند جهت، افق‌گشائی می‌کند که تفصیل آن‌ها در این فضا نمی‌گنجد؛ فقط به برخی از این افق‌ها اشاره می‌کنم:

الف. اگر کسی عاقل، و اهل تفکر است، باید بداند که از راه «سکوت» می‌تواند فکر خود را تغذیه کند و از راه تفکر، می‌تواند به تقویت عقل بپردازد.

ب. اگر ما بخواهیم بدانیم که عاقل و اندیشمند کیست، باید ببینیم چه کسی بیش‌تر، اهل سکوت است و از راه سکوت شخص، به عقل و تفکر او، پی ببریم. کسی که زیاد حرف می‌زند فرصت تعقل و تفکر ندارد و وقتی سخن می‌گوید، سخنش یا فاقد عمق است و یا عمق کمی دارد.

ج. سکوتی که نشانهٔ تعقل و تفکر است و ما از راه آن، می‌توانیم به عاقل و متفکر بودنِ کسی پی‌ببریم، سکوتی از جنس «حضور» است؛ نه آن سکوتی که کسی اختیار کرده تا به دیگران، القا کند که اهل تفکر است. به بیان دیگر، آن چه از سنخ حضور است - در این‌جا، سکوت -، اگر ظاهر شود، می‌تواند دروغ باشد. پس ما گاه بر اثر سکوت دیگران، ممکن است فریب بخوریم یعنی می‌پنداریم که او اهل تفکر است در حالی که با سکوت خود در حال شیطنت ‌است. به بیان دیگر، سکوت ذهنی و قلبی است که می‌تواند به تفکر و تعقل، مددرسانی کند نه صرف سکوت زبانی.

د. کسی که در خلوت و تنهائی خود نشسته، از راه سکوت ذهنی و قلبی می‌تواند زمینهٔ بارش آگاهی را فراهم کند و تمرینِ «شنیدن» کند؛ شنیدن از «خود ِآگاه». زبان حالِ «خودِ آکاه» این است که: اگر سخن بگوئی، سکوت می‌کنم؛ و اگر سکوت کنی، سخن می‌گویم.

دو نکته را به اختصار می‌گویم:

۱. دنیای امروز، لبریز از حرف و حرافی است و از در و دیوار، از آسمان و زمین، صوت و صدا و حرف می‌بارد و این خود، یکی از نشانه‌های بی‌عقلی و بی‌فکریِ این روزگار است که به هیچ‌کس امان نمی‌دهد که دمی سکوت کند و با خود باشد و خود را بیابد. درون این غوغا، همه، خود را گم کرده‌ایم.

۲. «سکوت»، واژه‌اش، و از آن مهم‌تر، معنایش و به خصوص حالتش، تنها معنا و حالتی است که بی‌نهایت تفسیر را برمی‌تابد و با پهنهٔ هستی انسان، سازگاری و انس دارد. از این رو، دلم می‌خواهد که در باب آن، هم بسیار بیندیشم و هم اندکی بنویسم. از یک ‌سو تکه‌هائی از «گاهی‌کمی سکوت» را می‌اندیشم و می‌نویسم و با کلمات، نقاشی می‌کنم. از جانب دیگر، در کتاب «مرثیه‌ای برای جنون» بحث کوتاهی در باب معنای سکوت و ضرورت «سکوت‌شناسی»، دارم که آن را پس از این، در یک قاب مستقل، خواهم آورد.

حدیث سوم:

از امام کاظم(ع) پرسیدند آن‌جا که خدا می‌گوید: «قل انما حرّم ربی الفواحش ما ظهر منها و ما بطن»، مراد چیست؟، گفت: إنٓ القرآنَ لهُ ظهرٌ و بطنٌ، فجمیعُ ما حرّمَ اللهُ فی‌القرآنِ هوالظاهرُ و الباطنُ من ذلک أئمةُ الجور. و جمیعُ ما أحلَّ اللهُ تعالی فی‌الکتابِ هو الظاهرُ و الباطنُ من ذلک أئمةُ الحق.(میزان الحکمة، ج ۱ ص ۱۴۲، به نقل از اصول کافی).

قرآن ظاهری دارد و باطنی. همهٔ آن‌چه خدا در قرآن تحریم کرده، ظاهر قرآن است و باطنش امامان و پیشوایان ستم و جور است؛ و همهٔ آن‌چه را خدای تعالی در کتاب، حلال کرده، ظاهر کتاب است و باطنش امامان حق (و حقیقت) است.

بندهٔ نادان و ناتوان، از تفسیر این سخن بلند و شکوهمند عاجزم. با کوزه‌ای شکسته در ساحل این دریا ایستاده‌ام و به اندازهٔ آن از آب این دریا برمی‌دارم و در قالب عبارات می‌ریزم و حاصل برداشتم را در دو بند می‌گویم:

بند ۱: خدای خالق عالم و آدم که سکوت نکرده و با انسان سخن گفته است، چیزهائی را در کتابش حرام کرده و آن‌ها را به عنوان رجس و خبث و پلیدی و نادرستی و ناپاکی معرفی کرده است و از انسان خواسته که از آن‌ها دوری کند. امام کاظم درود بر او می‌گوید که باطن و ریشه و اصل همهٔ محرمات و پلیدی‌ها و پلشتی‌ها و نادرستی‌ها، امام جور و پیشوای ستم و جفا است. او است که زمینهٔ هرگونه پلیدی و آلودگی را فراهم می‌آورد و بر هیمهٔ آتش کجروی‌ها می‌افزاید و آن را دامن می‌زند. او سرآغاز و باطن هر گونه کجروی و پلیدی است.

بند ۲: ‌تمام آن‌چه در کتاب خدا به عنوان حلال معرفی شده و در شأن انسانی است که می‌خواهد زندگی پاکیزه و انسانی داشته باشد و حق هیچ‌کس و هیچ‌چیز را تضییع نکند، ظاهر قرآن است که باطن و اصل و ریشه و مبدأ و مجمعش امام حق است. عالمی که امام حق و حقیقت ندارد، یک‌پارچه جور و جفا و ستم است؛ یک‌پارچه پوچی و بی‌حاصلی است؛ یک‌پارچه نومیدی و سرخوردگی است. امام حق‌، مبدأ و مجمع وباطن همهٔ پاکی‌ها و زیبائی‌ها و درستی‌ها و خوبی‌ها است.

در روزگار هارون عباسی، وقتی امام حق‌ و حقیقت، زندانی است، یعنی عهد «پاکی و حقیقتِ در محبس» است تا او را هر گونه که‌ بخواهند به مردم معرفی می‌کنند. اینک آن‌که اهل حقیقت است کارش بس دشوار دارد، باید بتواند «حقیقتِ در زندان» را بفهمد؛ باید بتواند دریابد که آن حقیقت را به گونه‌ای غیرواقعی و نامنطبق بر اصل‌، معرفی می‌کنند؛ باید بیندیشد که اگر از «حقیقتِ در زندان» که به گونه‌ای مسخ شده معرفی گردیده بگریزد، با زندانبان حقیقت همراهی و همدلی کرده است.

 

چند حدیث نورانی درباره اربعین حسینی و زیارت کربلا

به گزارش تکیه حسینی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اربعین حسینی، پشت سر گذاشتن چهل روز پر اندوه برای عزاداران و شیعیان واقعی حضرتش است. هرچه به اربعین حسینی نزدیک تر می شویم، دل‌هایمان بیشتر روانه کرب و بلای حسینی و خاک مقدسش می‌شود. هوایی می شویم برای زیارت بارگاه مبارک و نورانی سالار شهیدان و یاران باوفایش.

در این میان احادیث نورانی هم به نقل از ائمه بزرگوار نقل شده که بر زیارت اربعین و خاک مقدس سرزمین نینوا تاکید دارند، در ادامه برخی از از این احادیث را با ذکر منابع می‌خوانید:


قال ابومحمد الحسن العسکری(ع): «عَلاماتُ المُؤْمِنِ خمْس: صَلاةُ الْخَمْسِین، وَ زِیارَةُ الْأرْبِعَینِ وَ التَّخَتُّمُ فِی الْیمِینِ، وَ تَعفیرُ الْجَبِینِ وَ الْجَهْرُ بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحیم؛
 
 امام حسن عسکری(ع) فرمود: نشانه‌های مؤمن پنج چیز است: پنجاه رکعت نماز (نماز یومیه و نمازهای نافله)، زیارت اربعین، انگشتر به دست راست کردن، جبین را در سجده بر خاک گذاردن، بسم‌الله الرحمن الرحیم را در نماز بلند گفتن»
 
(وسایل الشیعه/ج10/ص375)

******

 اَلبَرَکَةُ مِن قَبرِ الحُسَینِ بنِ عَلىٍّ علیه ‏السلام عَشَرَةُ اَمیالٍ؛
 
 
تا ده میل اطراف قبر حسین بن على علیه‏ السلام برکت است.
 

بحارالأنوار، ج 98، ص116، ح

******
 
 
قال ابوجعفر(ع): «زِیارَةُ قَبْرِ رَسُولِ اللهِ(ص) وَ زِیارَةُ قُبُورِ الشُّهَداءِ وَ زِیارَةُ قَبْرِ الْحُسَینِ بْنِ عَلِی(ع) تَعْدلُ حَجَّةً مَبْرُورَةً مَعَ رَسُولِ اللهِ صَلَّی اللهُ عَلَیهِ وَ الِهِ؛
 
 امام باقر(ع) فرمودند: زیارت قبر رسول خدا و زیارت مزار شهیدان و زیارت مرقد امام حسین(ع) معادل است با حج مقبولی که همراه رسول خدا(ص) به جا آورده شود».
 
(مستدرک ال وسائل/ج1/ص266)
*******
 
عن النبی(ص) قال: ... «وَ هِی أطْهَرُ بُقاعِ الْأرْضِ وَ أعْظَمُها حُرْمَةً وَ إِنَّها لِمَنْ بَطحاءِ الْجَنَّة؛
 
پیامبر(ص) می‌فرمایند: کربلا پاک‌ترین بقعه روی زمین و از نظر احترام بزرگ‌ترین بقعه‌ها است و الحق که کربلا از بساط‌های بهشت است».
 
(بحارالانوار/ج98/ص115)

********
 
امام صادق(ع): «یا زُرارَة! إِنَّ السَّماءَ بَکَتْ عَلی الْحُسَینِ عَلَیهِ السَّلام اَرْبَعِینَ صَباحاً بِالدَّمِ وَ إِنَّ الْأَرْضَ بَکَتْ أرْبَعینَ صَباحاً بِالسَّواءِ وَ إِنًّ الشَّمْسَ بَکَتْ اَرْبَعِینَ صَباحاً بِالْکُسُوفِ وَ الْحَمْرَةَ... وَ إِنَّ الْمَلائکَةَ بَکَتْ اَرْبَعِینَ صَباحاً عَلَی الْحُسَینِ(ع)؛
 
 ای زراره، آسمان چهل روز بر حسین(ع) خون گریه کرد و زمین چهل روز برای عزای آن حضرت گریست به تیره و تار شدن و خورشید با کسوف و سرخی خود چهل روز گریست... و ملائکه الهی برای آن حضرت چهل روز گریستند».
 
(مستدرک الوسائل/ج10/ص314)


*****
امام صادق علیه ‏السلام :
 
فى فَضلِ زِیارَةِ الحُسَینِ بنِ عَلىٍّ علیه ‏السلام وَ لَقَد حَدَّثَنى أَبى علیه ‏السلام: أَنَّهُ لَم یَخلُ مَکانُهُ مُنذُ قُتِلَ مِن مُصَلٍّ یُصَلّى عَلَیهِ مِنَ المَلائِکَةِ أَو مِنَ الجِنِّ أَومِنَ النسِ أَو مِنَ الوَحشِ و َما مِن شَىْ‏ءٍ إِلاّ وَهُوَ یَغبِطُ زائِرَهُ و َیَتَمَسَّحُ بِهِ و َیَرجو فِى النَّظَرِ إِلَیهِ الخَیرَ لِنَظَرِهِ إِلى قَبرِهِ؛
 
 
پدرم در فضیلت زیارت حسین بن على علیه ‏السلام فرمودند: ... و  هر چیزى غبطه زائر آن حضرت را مى‏ خورد و خود را به او نزدیک می کند و با نگاه کردن به زائر امام حسین علیه ‏السلام امید خیر دارد؛ زیرا او به قبر امام حسین علیه ‏السلام نگاه کرده است.
 
کامل زیارات ص325 -

خرید ویلا در شمال - خرید ویلا ارزان در شمال- خرید ویلا لوکس در شمال


خرید ویلا در شمال -  خرید ویلا ارزان در شمال- خرید ویلا لوکس در شمال

شمال یکی از مناطق دل انگیز ایران است. در بعضی از ماه‌های سال شمال، بهشت ایران است و خیلی از هم وطنان برای سفر و استراحت چند روز به شمال میروند.

باتوجه به رفت و امد و زیاد  به شمال خیلی از هم وطنان عزیز قصد خرید ویلا در شمال را دارند که هنگام سفر به شمال از امکانات رفاهی خوبی برخوردار باشند و از مناظر زیبا شمال لذت کافی را ببرند.

باتوجه به این قضیه توضیحات مختصری درباره مناطق جذاب و دیدنی شمال آورده‌ایم تا عزیزانی که قصد خرید ویلا در شمال را دارند آشنایی بیشتری نسبت به مناطق جنگلی و ساحلی داشته باشند و بتوانند بهترین انتخاب را بکنند.

اگر به دنبال یک ویلا قیمت مناسب و ویلا لوکس و زیبا با ویویی عالی در شمال هستید میتوانید با مراجعه به https://bit.ly/2nPrv5d ویژگی های خرید ویلا ارزان در شمال را بررسی کنید و سپس اقدام به خرید کنید

یکی از مناطق دل انگیز شمال فریدون کنار است

از شهرهای کناره ساحل خزر است که در میان شهرهای آمل، بابل، بابلسر و محمود آباد قرار گرفته است. این شهر با ساحل ماسه ای به امتداد ۱۰ کیلومتری که دارد از قدیم الایام مکانی برای تفریح بوده است و هم اکنون به خاطر محیط زیست درنای مشهور سیبری به نام امید مشهورتر شده است. منطقه های تاریخی و قدیمی شهر به نام های دامگاه پرندگان ازباران و سوته پل دیدن دارند. زمین های شالیزاری منطقه به همراه بازار بزرگ ماهی فروشان، باغ پرندگان و پارک های جنگلی مانند زاهدکلا و سوته از دیدنی های فریدون کنار هستند.

جدای از مناطق دیدنی شهر، تالاب فریدون کنار ارزش زیست محیطی بسیار بالایی داشته و همه ساله میزبان پرندگان مهاجر مختلفی است. این تالاب با قوهای وحشی زیباتر از همیشه می شود.

اگر قصد خرید ویلا در شمال را دارید و فریدون کنار انتخاب شماست برای دیدن ویلاهای مورد فروش در این منطقه به سایت خرید ویلا شمال با املاک موسوی، مرکز فروش ویلاهای شمال سر بزنید تا با قیمت مناسب صاحب ویلا خوب و با محیط عالی شوید.

یکی دیگر از مناطق جذاب شمال که مناظر زیبای جنگلی را به نمایش در می‌آورد شهر نو و جاذبه‌های اطرافش است. اگر قصد خرید ویلا در شمال را دارید یک منطقه زیبا و به شدت رویایی است.

شهر نور یا سولده قدیم یکی از شناخته شده ترین و بهترین مناطق شمال ایران برای سفر است و خانواده ها و جوانان در تمام طول سال، به سمت این شهر رهسپار می شوند. این شهر ساحلی در کنار دریای خزر قرار گرفته و در اطرافش منطقه های گردشگری بسیاری دارد. جدای از ساحل آن که معروف بوده، در سمت جاده شهر نور به چمستان با پارک جنگلی کپشل روبرو خواهید بود.

همچنین اگر کمی به درون جنگل پیشروی کنید، می توانید دریاچه الیمالات و آبشار آب پری را هم ببینید. آبشار آب پری در ۵ کیلومتری شهر نور است. دریاچه الیمالات هم تا نور حدود ۸ کیلومتر فاصله دارد. آبشار سیسنگان، حرام او و ونوش به همراه روستای یوش با خانه زیبای نیمایوشیج از دیگر مناطق توریستی اطراف شهر نور هستند.

در کنار شهر هم کاخ تمیشان و پارک جنگلی نور را برای بازدید انتخاب کنید.

دو منطقه زیبا شمال که یکی ساحلی و دیگری جنگلی بود را معرفی کردیم برای خرید ویلا لوکس در شمال با amlakmosavi.com ارتباط بگیرید و با مشاهده ویلاهای بیشتر در مناطق مختلف شمال انتخاب های خود را بررسی کنید.

 

 

 

 

 

باربری جنت آباد

 

باربری جنت آباد 

باربری جنت آباد جابه جا بار با داشتن چندین سال تجربه در زمینه اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه در تهران به ویژه جنت آباد توانسته رضایت مشتریان خود را به طور کامل بدست آورد و با فراهم نمودن تمامی خدمات باربری اعم از بسته‌بندی تخصصی، حمل و نقل و جابه جایی انواع لوازم و وسایل سنگین و حساس، تجهیزات و ماشین‌های حمل بار مطمئن و مشاوره‌های تخصصی از لحظه تصمیم ‌گیری شما تا جابه جایی پله به پله، می‌تواند یک حمل بار با کیفیت و بدون استرس را از مبدا تا مقصد برای مشتریان گرامی به انجام رساند.

باربری جنت آباد یکی از با سابقه ‌­ترین شرکت‌های باربری در منطقه غرب استان تهران می­‌باشد که توانسته است با تضمین کیفیت؛ رضایت شما شهروندان گرامی و محترم را در طول یک دهه فعالیت و انجام خدمات باربری، جلب نماید. شرکت باربری جنت آباد با دارا بودن مجوز اتحادیه آماده ارائه خدمات باربری و اسباب کشی در تهران به شهروندان عزیز به صورت حمل ونقل داخل شهری و بین شهری است.

همکاران ما در اتوبار جنت آباد به منظور تسهیل امور باربری شما عزیزان همواره تلاش نموده که با یک برنامه ریزی دقیق تمام خدمات باربری اعم از بسته بندی ، حمل وجا بجایی اثاثیه ها و تحویل سالم آن در مقصد را فراهم نماید. ما در شرکت باربری جنت آباد تمام امکانات و تجهیزات مناسب و همچنین پرسنل حرفه ای و توانمند در تمام زمینه های اثاث کشی را در اختیار داریم و هر ساله توانسته ایم نشان اعتماد و افتخار را از شما مشتریان گرامی دریافت کنیم. باربری درجنت آباد با استفاده از پرسنل مجرب در حمل و نقل آرامش را به شما هدیه می دهد.


اتوبار و باربری جنت آباد 

شاید خیلی از شهروندان عزیز اسباب کشی را کابوس می‌دانند اما با کمک و مشاوره ما این کابوس را به یک خاطره شیرین تبدیل کنید و در سریعترین زمان ممکن با یک برنامه‌ریزی دقیق، یک اسباب کشی راحت و بدون دردسر را برای شما فراهم می‌شود. شرکت باربری جنت آباد به منظور رفاه حال شهروندان بزرگوار خدمات باربری را به صورت ۲۴ ساعته و شبانه روزی حتی در ایام تعطیل و بصورت صفر تا صد ارائه مینماید و همواره به دنبال انجام یک اسبابکشی سهل و آسان و بدون دغدغه بصورت کامل و با کیفیت بالا برای شما شهروندان گرامی بوده است. فعالیت‌های زیر بخشی از خدمات همکاران ما در اتوبار و باربری جنت آباد است:

  • بسته بندی تخصصی با کارگران آقا و خانم .
  •  حمل و نقل و جابه جایی انواع لوازم سنگین و اثاثیه‌های حساس و شکستنی.
  • ارائه خدمات باربری ۲۴ ساعته و شبانه روزی حتی در ایام تعطیل.
  • حمل و جابجایی مبل 
  • کارگران ماهر و کارآزموده در جابه جایی و حمل بار.
  • ارائه دهنده خدمات باربری و اسباب کشی داخل شهری و بین شهری .
  • استفاده از ماشین‌های حمل بار  لوکس و تمیز (با کف موکت کاری شده و سقف عایق بندی شده).
  • بهره‌گیری از رانندگان آشنا به مسیر و پر تجربه.
  •  بسته بندی تخصصی وسایل با ابزارهای مدرن و روش‌های نوین در بسته بندی.
  • تهیه انواع باکس‌ها و سبدهای محکم (لایف پک، رگال‌دار، ۵ لایه)
  • کارگران متخصص و آموزش دیده در زمینه بسته‌بندی جابه‌جایی لوازم.
  • استفاده از چسب‌های محکم مخصوص بسته بندی و ضربه‌گیرهای پوششی در داخل و خارج از باکس‌های بسته بندی
  • حمل و جابجایی گاوصندوق.

ارتباط با سایت باربری جنت آباد :

https://jabejabar.com/pick-up-truck-in-janatabad/

https://bit.ly/2mOeSHr

 

کرایه وانت بار در باربری جنت آباد 

 

وانت بار جنت آباد به طور اختصاصی و سالهاست که حمل بار و اسباب کشی را در منطقه جنت آباد تهران انجام میدهد و به علت داشتن سابقه فعالیت فراوان در جنت آباد ، این منطقه را به خوبی میشناسد و میتواند بار شما را در سریع ترین زمان ممکن و از بهترین و نزدیک مسیر به مقصد برسد.

 

کارگر اسباب کشی و حمل بار در باربری جنت آباد 

باربری جنت آباد – جابه جا بار در جنت آباد علاوه بر داشتن بهترین وانت بار در این منطقه ، بهترین کارگر اسباب کشی را نیز دارد ، کارگر اسباب کشی در باربری جنت آباد کار خودرا بسیار حرفه ای و تمیز و باقیمت منصفانه انجام میدهند و لوازم شما را در نهایت ایمنی و سلامت جا به جا میکنند . برای رزرو خدمات حمل بار در جنت آباد میتوانید با شماره 1777 تماس بگیرید.

 

 

 

تلفن تماس باربری جنت آباد :

1777

بدون پیش شماره در تهران


۴۴۳۲۴۰۵۰
۴۴۷۴۱۹۶۶
۴۴۶۰۱۵۷۲

02188372002